Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

XXVI Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2019 organizowane są przez Polską Izbę Paliw Płynnych w dniach 15-17 maja 2019 r. w EXPO XXI w Warszawie.

Partnerem 26. edycji targów została firma EHRLE – producent myjni od wielu lat z nimi związany. Stacje paliw oferują dziś dużo więcej niż tylko tankowanie, a mycie pojazdów należy do najpopularniejszych z całego wachlarza dostępnych tam usług.

Poprzez Targi STACJA PALIW Polska Izba Paliw Płynnych – izba gospodarcza zrzeszająca niezależnych operatorów stacji paliw – od lat realizuje istotny element statutowej działalności: propagowanie wiedzy technicznej, rozwój i promowanie najwyższych standardów naszych placówek, dla jak najlepszego funkcjonowania polskiej gospodarki i zapewnienia jej energetycznego bezpieczeństwa. Majowe spotkanie co roku gromadzi liczne grono zarówno przedsiębiorców branży paliwowej, krajowych i zagranicznych; dostawców usług i technologii dla stacji, a także przedstawicieli administracji i środowisk naukowych. Stoiska naszych wystawców w EXPO XXI licznie odwiedzają też po prostu wszyscy zainteresowani rozwojem rynku energetycznego.

Międzynarodowe Targi STACJA PALIW to przede wszystkim możliwość pokazania wielu nowości. Prócz wielu innych zwracamy uwagę na płatności bezgotówkowe, bezwzględnie konieczne nie tylko w sprzedaży stacji czy stacyjnego sklepu restauracji, przydrożnego zajazdu czy wreszcie myjni samochodowej. Dla klienta myjni to wygoda, dla jej właściciela możliwość opracowania niezbędnej strategii marketingowej poprzez programy lojalnościowe.

„Inteligentne półki”, e-comerce, e-grocery, click & collect, Big Data – sklepy przy stacjach paliw nie tylko nadążają za najnowszymi technologiami branży retail, ale niejednokrotnie są w ich awangardzie. Już nie tylko artykuły motoryzacyjne, smary i płyny eksploatacyjne, ale książka i prasa, multimedia, akcesoria mobilne, gadżety i artykuły kupowane na prezenty czy szeroko pojęta „spożywka”. Tym, którzy z podziwu wyjść nie mogą na widok oferty sklepów na stacjach, warto przypomnieć, że u zalążków motoryzacji benzynę kupowano w aptekach, drogeriach czy sklepach kolonialnych (tzw. „mydło i powidło”). Przy bardzo niskich marżach na paliwie stacje XXI wieku od XX w. rozwijają marżową ofertę sklepową, czy raczej: retail (ang. sprzedaż detaliczna). Coraz częściej też w partnerstwie z dużymi graczami tego rynku.

Stacje paliw są naturalnym spadkobiercą przydrożnych zajazdów. Gastronomia jest więc ich oczywistą ofertą. Stacyjnicy na bieżąco muszą więc śledzić i reagować na stale rozwijające i zmieniające się potrzeby konsumentów. Oferta gastronomiczna jest dostosowana do potrzeb i oczekiwań tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów. Podróżni nie zadowolą się już byle czym. Poszukują smacznej, świeżej i urozmaiconej oferty. Rosnąca świadomość jakości produktów oraz zasad prawidłowego i zrównoważonego odżywiania stawia coraz wyższe wymagania w budowaniu oferty gastronomicznej. W aranżacji stacyjnych kącików gastronomicznych pomaga oferta wystawców Międzynarodowych Targów STACJA PALIW w Warszawie. Zarówno koncepty gastronomiczne koncernów i sieci niezależnych stacji paliw,  jak i  globalnych fast-foodów wzbogacane są o firmy ze zdrową, świeżą żywnością.

stacje





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock