Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Wysłannicy marki SACHS właśnie ruszają w Polskę, by sprawdzić produkty jakich marek są polecane przez mechaników pracujących w niezależnych warsztatach samochodowych. Każdy, kto zarekomenduje i sprzeda sprzęgło, dwumasowe koło zamachowe lub zestaw sprzęgła marki SACHS naszemu wysłannikowi, otrzyma nagrodę.

Zaledwie miesiąc temu miał miejsce finał ZF Aftermarket Tech Adventure, a przedstawicielstwo ZF Aftermarket w Polsce rozpoczyna już kolejną kampanię – tym razem w wakacyjnym stylu. Po wspólnej nauce i zabawie w czasie serii eventów, wybieramy się z wizytą do polskich warsztatów. W czasie „ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł SACHS”, błękitna załoga pokona ponad 8 500 kilometrów i odwiedzi 160 warsztatów. Wysłannik SACHS i towarzysząca mu Miss SACHS odwiedzą punkty warsztatowe położone w każdym zakątku naszego kraju – od Bieszczad po Zalew Szczeciński i od Gór Izerskich po Suwalszczyznę. Wcielając się w zwykłego klienta warsztatu wysłannik SACHS będzie uważnie słuchał części jakich marek są rekomendowane przez obsługującego go mechanika. Jeśli w czasie umawiania się na naprawę samochodu zarekomendowana zostanie marka SACHS i transakcja zakupu sfinalizowana – gratulacje! Pracownik warsztatu otrzyma specjalną nagrodę w postaci wysokiej jakości bezprzewodowego głośnika marki MARSHALL, który wręczony zostanie przez Miss SACHS. To sprzęt, który z pewnością umili niejedno popołudnie spędzone w warsztacie.

Finał ZF Aftermarket Tech Adventure trwał tydzień, ale ZF Workshop Tour 2019 potrwa kilka miesięcy. Jakość produktów marki SACHS to wynik wieloletniej, bliskiej współpracy z czołowymi producentami samochodów, w których nasze części są montowane. Gwarantuje to również satysfakcję klientów warsztatów niezależnych – podkreśla Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF w Polsce.

Wysłannik SACHS dotrze nie tylko do warsztatów ulokowanych w dużych miastach, ale również do tych działających w mniejszych miejscowościach. To bardzo ważna grupa klientów marki SACHS, ponieważ mieszkańcy mniejszych aglomeracji w o wiele większym stopniu korzystają z własnych samochodów wobec mniej dostępnej komunikacji publicznej. Jakość części używanych do naprawy pojazdów ma bezpośrednie znaczenie dla bezpieczeństwa
i niezawodności pojazdu w trakcie podróży. Profesjonaliści branży warsztatowej cieszą się dużym zaufaniem swoich klientów, dlatego rekomendacje i pozytywne opinie mechaników w kontekście naszych części, są dla nas tak ważne – dodaje Peter Rothenhöfer.

 Relacje z ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł SACHS będzie można śledzić na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook - SACHS Polska. Co więcej, dla tych mechaników, którzy otrzymają nagrodę, wspólne zdjęcie z Miss SACHS będzie świetną okazją do autopromocji swojego warsztatu. Regulamin i szczegóły promocji dostępne na stronie: aftermarket.zf.com/pl/sachs/workshoptour

SX PC IMG Workshop Clutch Disc Schweinfurt CMYK 201802 UN





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock