Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb


W przypadku identyfikacji i doboru części dla danego pojazdu bardzo ważnym aspektem jest informacja dotycząca sposobu eksploatacji pojazdu. Oczywiście w wielu przypadkach wybór amortyzatora nie sprawia problemu , ponieważ mamy do dyspozycji tylko jeden typ oferowanej części. Są jednak pojazdy, w których katalog zastosowań daje możliwość wyboru pomiędzy amortyzatorami o różnych konstrukcjach i parametrach pracy co przekłada się bezpośrednio na właściwości jezdne i sposób prowadzenia auta.

W ofercie mogą znajdować się takie rozwiązania jak amortyzatory o konstrukcji dwururowej z zastosowanym wewnątrz powietrzem o ciśnieniu 1 bara lub azotem o ciśnieniu od 2.5 do 5.0 bar. Dodatkowo klient może mieć możliwość wyboru amortyzatora o konstrukcji jednorurowej z wysokim ciśnieniem azotu od 25 do 30 bar lub amortyzatorów o charakterystyce sportowej takich jak konstrukcje Ultra SR czy regulowana seria AGX. Okazuje się w takim przypadku, że pozornie prosty wybór może okazać się dość trudny.  Więcej informacji na Facebooku, kliknij TUTAJ.

KYB Amortyzator ULTRA SR





Aktualności



profiauto





SiteLock