Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl

Developed in conjunction with Ext-Joom.com



News

 AS-PL poszerzyła swoją ofertę o rozrusznik numer S9324S, który jest produktem marki AS. Model nowego produktu należy do linii Standard i oznacza całkowitą niezależność i pewność rozruchu gwarantowaną przez markę. Produkt można zastosować w modelu Hyundai i30, Hyundai Kona, Hyundai Tucson, Hyundai Veloster, Kia Pro Cee’d, Kia Sportage.

AS-PL Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie ponad 15 000 pozycji asortymentowych odpowiadających blisko 200 000 numerów referencyjnych. Szeroki wybór modeli podzielony jest na trzy linie produktowe: Economy, Standard oraz Premium. W ofercie znajdują się części i podzespoły do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, jednostek pływających, motocykli oraz dla rynku przemysłowego.

Oferowane przez Spółkę towary podlegają surowym procedurom testowym. Dostarczanie niezawodnych produktów to najważniejszy cel AS-PL, który jednocześnie stanowi misję przedsiębiorstwa. Wszystkie alternatory oraz rozruszniki oferowane przez spółkę, testowane są na specjalistycznych maszynach, a wyniki testów dołączane do oferowanych produktów.

AS11

Z przyjemnością informujemy o kontynuacji promocji* na dostęp do wsparcia CALL CENTER TEXA - czas trwania promocji do 31.03.2019r.

CO OFERUJE CALL CENTER TEXA? Pomoc profesjonalnej infolinii Call Center TEXA, daje możliwość nieograniczonego kontaktu telefonicznego z wyspecjalizowanym personelem technicznym TEXA, który fachowo wspiera mechanika w problemach natury diagnostycznej, interpretacji parametrów, błędów, oferuje pomoc przy kalibracjach i regulacjach w pojazdach z grupy samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Niejednokrotnie operatorzy Call Center Texa dokonują zdalnej diagnostyki danego pojazdu i rozwiązują problemy, z którym mechanik sam nie może sobie poradzić. Usługami, które doskonale uzupełniają ofertę pomocy technicznej są zdalne sesje internetowe. Ponadto, infolinia techniczna udziela wsparcia również w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowań TEXA, czyli nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale również stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych.

*KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z NASZEJ INFOLINII? Wsparcie Call Center jest całkowicie bezpłatne dla wszystkich klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i posiadają maksymalnie do 2 wersji zaległych (na ile oprogramowanie diagnostyczne klienta pozwala na udzielenie wsparcia). Nieodpłatnie z naszego serwisu korzystać mogą także wszyscy użytkownicy sprzętu TEXA, którzy posiadają aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania. Infolinia TEXA CALL CENTER dostępna jest w dni robocze w godzinach 8-30 do 16-30 pod nr telefonu: 32 364 18 88 i obsługiwana jest w języku polskim.

1baner Call Center Gratis 2019 HQ

17 stycznia 2019 r. w Łodzi odbyła się pierwsza prezentacja nowego, innowacyjnego narzędzia DENSO do inspekcji pojazdów, e-Videns. w wydarzeniu wzięło udział ponad trzydziestu specjalistów, przedstawicieli dystrybutorów części DENSO. Narzędzie wkrótce będzie dostępne w Polsce.

Prezentację nowego produktu poprowadził Oscar Eerland z DENSO, koordynator projektów związanych z narzędziami specjalistycznymi. Prowadzący wyjaśnił kiedy i w jakim celu można stosować e-Videns, przybliżył zasady działania narzędzia i przeprowadził przez poszczególne etapy inspekcji pojazdu. Omówił również raporty, które generuje narzędzie i odpowiedział na pytania uczestników. Następnie goście mieli okazję sami przetestować urządzenie na żywo – w tym celu DENSO przygotowało pięć stanowisk z pojazdami, do których podłączono e-Videns i przeprowadzano szczegółowe inspekcje. Wydarzenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi.

„E-Videns to nowe rozwiązanie, które oferujemy warsztatom. Jestem przekonany, że zapewni ono większą przejrzystość w procesie kontroli pojazdów, jak również umożliwi nawiązanie bliższej relacji pomiędzy mechanikami i kierowcami. w dłuższej perspektywie, dzięki e-Videns na drogach będzie więcej niezawodnych samochodów, co przełoży się na mniej wypadków i większe bezpieczeństwo kierowców, pasażerów i pieszych oraz ochronę naszej planety, zgodnie z długoterminową polityką DENSO 2030” – powiedział Richard Rybáček, Regional Manager DENSO na Europę Wschodnią.

E-Videns, który wkrótce będzie dostępny w Polsce, zapewnia innowacyjną metodę inspekcji pojazdów, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. w połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu. Korzystając z danych referencyjnych, e-Videns na bieżąco monitoruje dane z uruchomionego silnika, aby zidentyfikować wszelkie problemy i nieprawidłowości z wyprzedzeniem. Ta funkcjonalność jest unikalna dla DENSO.

5

„Dużą zaletą narzędzia jest jego łatwość w użyciu. E-Videns prowadzi mechaników przez poszczególne etapy kompleksowej inspekcji stanu pojazdu, dzięki czemu może być obsługiwany nawet przez mniej doświadczonego mechanika. Przykładowo, warsztat może zlecać wykonywanie inspekcji młodszemu stażem mechanikowi, który następnie przekaże cenne informacje bardziej wykwalifikowanemu koledze” – podkreślała Tereza Čechova, Marketing Manager DENSO na Europę Wschodnią.

DENSO e-Videns pomaga w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału we wcześniej nieprzeniknionym procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw.

Wspomnianą przejrzystość dodatkowo wzmacnia zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości zanim wystąpi usterka. Umożliwia to mechanikowi podjęcie zawczasu odpowiednich działań, a klient oszczędza tym samym czas i pieniądze. Po zakończeniu inspekcji pojazdu system umożliwia udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i łatwego do zrozumienia raportu końcowego. Raporty są łatwo dostępne za pośrednictwem chmury. Właściciele samochodów z pewnością będą zadowoleni z bardziej przejrzystego procesu kontroli i lepszej obsługi.

Więcej informacji o e-Videns można znaleźć na stronie www.densoevidens.pl.

Nissens, specjalista w chłodzeniu silnika i klimatyzacji samochodowej, wraz z nowym rokiem wprowadził do oferty zbiorniki wyrównawcze układów chłodzenia silnika, dedykowane do pojazdów ciężarowych. Nowa linia produktowa obejmuje na chwilę obecną 24 referencje, a pozostałych 12 ref. jest w opracowaniu. Oferta zawiera zbiorniki do popularnych pojazdów ciężarowych tj. MAN, SCANIA, RENAULT, VOLVO, DAF, IVECO, MERCEDES. Aktualna oferta pokrywa aplikacje do ponad 360 modeli ciężarówek.

Wszystkie zbiorniki zostały zaprojektowane, wykonane i przetestowane w celu uzyskania najwyższej jakości i trwałości produktu. w procesie przygotowania produktu zbiorniki zostały poddane m.in. testom odporności na wibracje, impulsy ciśnienia, cykle rozszerzalności cieplnej oraz testom na rozerwanie nadciśnieniem.

Większość oferty zawiera w kartonie, w komplecie, w cenie produktu, wysokiej jakości korki oraz czujniki (adekwatnie do kompletacji produktów OE), przez co zbiorniki są gotowe do szybkiego montażu przez mechaników. Zbiorniki dostarczane w komplecie z dodatkowymi elementami (tj. korki i/lub czujniki) oznaczone są w katalogu Nissens ikoną – logo First Fit. Doboru zbiorników wyrównawczych Nissens można dokonać np. z poziomu katalogu online Nissens, dostępnego dla każdego bez konieczności logowania, pod adresem www.nissens.com.pl/katalog. Oferta jest ujęta także w katalogu TecDoc.

Nissens

Główne cechy zbiorników Nissens:

  • Wysokiej jakości produkt, zaprojektowany i wszechstronnie przetestowany
  • Wzmocnione króćce przyłączeniowe (wybrane referencje)
  • Każdy produkt testowany na szczelność
  • Wysokiej jakości korki i czujniki, w komplecie z produktem (wybrane referencje)
  • Łatwy dobór produktów poprzez precyzyjny i czytelny katalog Nissens
  • 2 lata gwarancji.

Zbiornik wyrównawczy Nissens wystartował z powodzeniem w motosporcie, gdzie liczy się wysoka wytrzymałość i trwałość części zamiennych – korzysta z niego 4-krotny champion FIA TRUCK RACE, Jochen Hahn (zdjęcie poniżej).

Zbiorniki Nissens są dostępne w Polsce poprzez sieć największych dystrybutorów części zamiennych do pojazdów ciężarowych.

AS-PL poszerzyła swoją ofertę o alternator numer A3382S, który jest produktem marki AS. Model nowego produktu należy do linii Standard i oznacza całkowitą niezależność i pewność rozruchu gwarantowaną przez markę. Produkt można zastosować w modelu Citroen Berlingo, Citroen C4, Citroen C5, Citroen DS4, Citroen DS5, Peugeot 207, Peugeot 3008, Peugeot 308, Peugeot 5008, Peugeot 508.

AS-PL Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie ponad 15 000 pozycji asortymentowych odpowiadających blisko 200 000 numerów referencyjnych. Szeroki wybór modeli podzielony jest na trzy linie produktowe: Economy, Standard oraz Premium. W ofercie znajdują się części i podzespoły do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, jednostek pływających, motocykli oraz dla rynku przemysłowego.

Oferowane przez Spółkę towary podlegają surowym procedurom testowym. Dostarczanie niezawodnych produktów to najważniejszy cel AS-PL, który jednocześnie stanowi misję przedsiębiorstwa. Wszystkie alternatory oraz rozruszniki oferowane przez spółkę, testowane są na specjalistycznych maszynach, a wyniki testów dołączane do oferowanych produktów.

A3382S





Aktualności









SiteLock