Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Logo engine of the yearSilnik Ferrari 3.9 twin-turbo V8, w którym zainstalowano moduł filtracji oleju Sogefi po raz kolejny został uznany silnikiem roku. Tytuł „2017 International Engine of the Year”* został przyznany przez kapitułę dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata na targach Engine Expo w Stuttgarcie.

Dokładnie ta sama technologia filtracyjna Sogefi została zastosowana w dwóch zwycięskich silnikach. w kategorii od 3 do 4 litrów pojemności skokowej zwyciężył silnik, który napędza modele 488 GTB, 488 Spider oraz California T i GTC4 Lusso T. Tytułem silnika roku drugi raz z rzędu w kategorii powyżej 4 litrów został uhonorowany wolnossący silnik Ferrari 6.3 V12 instalowany w modelach F12 berlinetta oraz F12 tdf.

Ferrari 197654Moduł filtracji oleju Sogefi wykonany jest z tworzywa sztucznego. Ochronna siatka zaworu bocznikowego oraz wzmacniany, syntetyczny materiał filtracyjny zapewniają najlepszą w swej klasie wydajność, trwałość i wytrzymałość mechaniczną w ekstremalnych warunkach, na jakie narażone są wyczynowe silniki.

Produkty Sogefi są obecne na rynku samochodów luksusowych i sportowych między innymi w silnikach FCA 2.9 V6 twin turbo oraz 2.5 ro 3.0; BMW/PSA 1.6 turbo 1.4 do 1.8 czy FCA 1.5 MultiAir turbo 1.0 do 1.4. Potwierdza to wybór technologii Sogefi na pierwszego dostawcę przez światowych producentów samochodów. Marki takie jak Bentley, Maserati i Porsche również montują produkty Sogefi w swoich topowych modelach.

O nagrodzie Engine of the Year Award 2017

W lipcu 2017 na targach Engine Expo w Stuttgarcie, 58 dziennikarzy z 31 krajów przyznawało nagrody International Engine of the Year Award 2017. International Engine of the Year jest dorocznym konkursem przemysłu motoryzacyjnego nagradzającym producentów silników spalinowych. Wyboru dokonuje kapituła dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. Konkurs jest organizowany przez UKIP Media & Events Automotive Magazines od roku 1999. Nagrody są przyznawane przez sędziów korzystających z „subiektywnych odczuć z jazdy i wiedzy technicznej, biorąc pod uwagę spalanie, hałas, płynność, osiągi i prowadzenie”.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock