Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Z danych przytaczanych na łamach SM wynika, że spada liczba aktywnych diagnostów z uprawnieniami. Zjawisko jest niepokojące, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę to, że zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” przedsiębiorca powinien zatrudniać co najmniej dwóch diagnostów. Przedsiębiorcy coraz częściej skarżą się, że mają problem z zatrudnieniem nowych pracowników. Bywa także, że osoby, które chciałyby zostać diagnostą, nie spełniają wymagań formalnych określonych w powyższej ustawie; mianowicie brakuje im wymaganego wykształcenia technicznego. Żeby być mechanikiem, czy też pracować w warsztacie lub stacji obsługi pojazdów, wcale nie trzeba mieć wykształcenia technicznego, ani nawet kierunkowego związanego z motoryzacją. Bardzo często mechanikami są pasjonaci, czy też samoucy. Zdarza się, że takie osoby, które mają praktyczną wiedzę, chcą zostać diagnostami, ale brak wykształcenia technicznego im to blokuje. Czy rzeczywiście jest tak, że brak wykształcenia technicznego przekreśla drogę do bycia diagnostą SKP? W tym miejscu właśnie pojawia się szansa dla tych osób, które mają wykształcenie średnie. Dla nich droga nie jest zamknięta, tylko będzie nieco dłuższa. Rozwiązaniem są .... O rozwiązaniu tym można przeczytać w artykule.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock