Serwis Motoryzacyjny


Wydawca
PISKP
tel. (22) 811 26 06, redakcja@piskp.pl
fb

Ideałem byłoby, żeby każdy warsztat lakierniczy miał nowoczesną kabinę, nowoczesny sprzęt spełniający wszystkie wymagania przepisów bhp, sanepidu, ochrony środowiska, europejskie itp. Codzienne życie pokazuje jednak coś innego, zwłaszcza teraz, gdy napraw blacharskich na rynku samochodowym jest coraz mniej. Przy niewielkiej przepustowości lakierni inwestowanie w nową kabinę jest nieopłacalne. Dlatego najczęściej warsztaty kupują używane i wyeksploatowane urządzenia, sprowadzone z Włoch, Niemiec czy Francji. Dla małych warsztatów, które mają już jakieś kabiny, lub których właściciele chcieliby wykonać coś we własnym zakresie - żeby było taniej, autor artykułu ma propozycję adaptacji istniejącego pomieszczenia na kabinę lakierniczą lub modernizację istniejącej kabiny. Dzięki odpowiednim wskazówkom, poradom i projektom podanym przez autora okazuje się, że zawsze można wybrnąć nawet z beznadziejnej sytuacji.





Aktualności



targi.paliwa










SiteLock